خفه ام می کنند!                       I do not want to be strangled

خفه ام می کنند! I do not want to be strangled

نمی خواهم خفه شوم! I do not want to be strangled
خفه ام می کنند!                       I do not want to be strangled

خفه ام می کنند! I do not want to be strangled

نمی خواهم خفه شوم! I do not want to be strangled

حمایت از جنایت !

نابود می کنند با تابوسازی های مسخره!


زندگی را به آتـش می کـشـنـد با مقدسنمایی های پوچ !


به کجا رسیده اید ؟ !


من از این روزگارشان متنفرم !


وقتی به این روزگار دقیق می نگرم برایم عین خواب می ماند !


تابوی پدر و مادر و تنزه رفتارشان یک نمونه ی دردناک !


ارحامپرستی که هزار آسمان ریسمان برایش می بافند نمونه ی مهوع دیگر آن !


العاقل یکفی به الاشاره

نظرات 3 + ارسال نظر
کورش چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 10:25 http://musicshz.blogsky.com

بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت
اندوه چیست ؟ عشق کدام است ؟ غم کجاست ؟
بگذار تا بگویمت این مرغ خسته جان
عمریست در هوای تو از آشیان جداست . . .

کوروش دوستت دارم!

فاطمه جمعه 15 تیر 1397 ساعت 16:47 http://http://parallel60.blogfa.com/

عالیه وبتون

1- خانم فاطمه ی عزیز! آدرس وبلاگ شما را نمی توانم بیاورم! لطفاً حتماً با من از هر طریق ارتباط برقرار کنید!
2- خانم فاطمه ی عزیز! شما خودتان عالی هستید!

مریم سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 19:55

بله بعضی سنت ها و عقاید آزار دهنده هستن

باور های دروغین و بی پایه !
راستی مریم جان کجایید؟! آدرس وبلاگ شما را نمی توانم بیاورم! لطفاً حتماً با من از هر طریق ارتباط برقرار کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد